Концептуальний аналіз у мас-медійних дослідженнях/ Методологія досліджень мас-медіа

Назва публікаціїКонцептуальний аналіз у мас-медійних дослідженнях/ Методологія досліджень мас-медіа
ПосиланняМірошниченко П. В. Концептуальний аналіз у мас-медійних дослідженнях/ Методологія досліджень мас-медіа. За загальною редакцією Сіріньок-Долгарьова К. Г. Запоріжжя: ЗНУ, 2017. 93-102 с.
Вид публікаціїПідручник
Електронне посилання
Автори
  • Мірошниченко Павло Васильович; Miroshnychenko Pavlo ;
ISBN978-966-599-565-4
Назва видавництваЗНУ
Місто видавництваЗапоріжжя
Країна видавництваУкраїна
Рік видання2017
Кількість сторінок93-102
Кількість друкованих аркушів8.37
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
За загальною редакцієюСіріньок-Долгарьова К. Г.