Використання маркетингових стратегій у процесі формування та репрезентації української національної ідентичності

Назва статтіВикористання маркетингових стратегій у процесі формування та репрезентації української національної ідентичності
ПосиланняКургузов А. О. Використання маркетингових стратегій у процесі формування та репрезентації української національної ідентичності. «Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку»: Електронне наукове фахове видання. 2018. № 2 (04). C. 45-54.
Електронне посилання
Автори
  • Кургузов Андрій Олегович; Kurguzov Andrii ;
Назва журналу (збірника)«Менеджмент та підприємництво: тренди розвитку»: Електронне наукове фахове видання
Статус журнала (збірника)
Рік видання2018
Том
Номер (випуск)2 (04)
Номери сторінок45-54
Кількість друкованих аркушів1
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні