Музеї як постійнодіючі стаціонарні комунікаційні проєкти в комунікації бренду: досвід України і Польщі

Назва публікації Музеї як постійнодіючі стаціонарні комунікаційні проєкти в комунікації бренду: досвід України і Польщі
ПосиланняДоценко К. О. Музеї як постійнодіючі стаціонарні комунікаційні проєкти в комунікації бренду: досвід України і Польщі. Бренд-комунікації: проблеми та рішення. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 25 травня 2023 р. / Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Київ: ННІЖ КНУ імені Тараса Шевченка, 2023. C. 165-170. URL: http://journ.univ.kiev.ua/nauka1/wp-content/uploads/2023/11/Brand-communications-conference.pdf.
Електронне посиланняhttp://journ.univ.kiev.ua/nauka1/wp-content/uploads/2023/11/Brand-communications-conference.pdf
Автори
  • Доценко Катерина Олексіївна; Dotsenko Kateryna ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїБренд-комунікації: проблеми та рішення. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 25 травня 2023 р. / Київський національний університет імені Тараса Шевченка.
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2023
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок165-170
Кількість друкованих аркушів0.40
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська