МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ ІНДУСТРІЇ: ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЇ

Назва публікаціїМАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ ІНДУСТРІЇ: ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЇ
ПосиланняЧуєва І. О., Браун Д. . МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ ІНДУСТРІЇ: ПІДХОДИ ТА ІННОВАЦІЇ. Формування сучасних концепцій управління туризмом та готельно-ресторанним бізнесом в умовах парадигми сталого розвитку: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя, 30 листопада 2023 р.) / за заг. ред. Н.В. Маковецької, Л. Запоріжжя: ЗНУ, 2023. C. 95-97. URL: http://surl.li/qkgsb.
Електронне посиланняhttp://surl.li/qkgsb
Автори
  • Чуєва Інна Олександрівна; Chuieva Inna ;
  • Браун Дар'я ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїФормування сучасних концепцій управління туризмом та готельно-ресторанним бізнесом в умовах парадигми сталого розвитку: збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Запоріжжя, 30 листопада 2023 р.) / за заг. ред. Н.В. Маковецької, Л.
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2023
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок95-97
Кількість друкованих аркушів3
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська