. Роль і місце рекламно-інформаційного супроводу туристичної діяльності України в контексті брендингу територій

Назва статті. Роль і місце рекламно-інформаційного супроводу туристичної діяльності України в контексті брендингу територій
ПосиланняБерезенко В. В., Доценко К. О. . Роль і місце рекламно-інформаційного супроводу туристичної діяльності України в контексті брендингу територій. Маркетинг и реклама. . 2021. № 12 (303). . C. 46-50.
Електронне посилання
Автори
  • Березенко Віта Віталіївна; Berezenko Vita ;
  • Доценко Катерина Олексіївна; Dotsenko Kateryna ;
Назва журналу (збірника)Маркетинг и реклама.
Статус журнала (збірника)Вітчизняний нефаховий
Рік видання2021
Том
Номер (випуск)12 (303).
Номери сторінок46-50
Кількість друкованих аркушів0.30
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія ---,