Особливості управління сучасним підприємством на засадах інноваційного маркетингу

Назва публікаціїОсобливості управління сучасним підприємством на засадах інноваційного маркетингу
ПосиланняЩебликіна І., Щебликіна З. Особливості управління сучасним підприємством на засадах інноваційного маркетингу. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки Луцьк: ІВВ Луцького НТУ, 2021. C. 407-411.
Електронне посилання
Автори
  • Щебликіна Інна Олександрівна; Scheblykina Inna ;
  • Щебликіна Зоя Вікторівна; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїАктуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2021
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок407-411
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська