Маркетинг як інструмент конкурентоспроможності

Назва публікаціїМаркетинг як інструмент конкурентоспроможності
ПосиланняЧереп О. Г., Косенкова В. С. Маркетинг як інструмент конкурентоспроможності. Збірник матеріалів XII Міжнародної науково- практичної конференції «Управління соціально - економічним розвитком регіонів та держави» Запоріжжя: ЗНУ, 2018. C. 393-395.
Електронне посилання
Автори
  • Череп Олександр Григорович; Cherep Oleksandr ;
  • Косенкова В. С.; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник матеріалів XII Міжнародної науково- практичної конференції «Управління соціально - економічним розвитком регіонів та держави»
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2018
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок393-395
Кількість друкованих аркушів0.11
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська