ЕТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ У КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДХОДІВ ДО МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОГО Й ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ

Назва публікаціїЕТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ У КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДХОДІВ ДО МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОГО Й ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
ПосиланняБортников Є. Г., Маковецька Н. В. ЕТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ У КОНТЕКСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДХОДІВ ДО МАРКЕТИНГУ ТУРИСТИЧНОГО Й ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ. Стратегічні перспективи туристичної та готельно-ресторанної індустрії в Україні: теорія, практика та інновації розвитку Умань: Умань, 2021. C. 189-192.. URL: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція .
Електронне посиланняВсеукраїнська науково-практична інтернет-конференція
Автори
  • Маковецька Наталія Валеріївна; Makovetska Natalia ;
  • Бортников Євгеній Геннадійович; Bortnikov Eugeny ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїСтратегічні перспективи туристичної та готельно-ресторанної індустрії в Україні: теорія, практика та інновації розвитку
Рівень конференціїВсеукраїнська
Рік публікації2021
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок189-192.
Кількість друкованих аркушів0.10
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська