Соціальна реклама в Україні: проблеми ефективності

Назва публікації Соціальна реклама в Україні: проблеми ефективності
ПосиланняСанакоєва Н. Д., Радченко Я. . Соціальна реклама в Україні: проблеми ефективності. Журналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 24 березня 2021 р.) Київ: Київ. нац. торг.-економ ун-т, 2021. C. 223-227. URL: https://knute.edu.ua/file/MjIxNw==/d5a4cef59a0a732694d08dd5d6454628.pdf#page=224.
Електронне посиланняhttps://knute.edu.ua/file/MjIxNw==/d5a4cef59a0a732694d08dd5d6454628.pdf#page=224
Автори
  • Санакоєва Наталя Дмитрівна; ;
  • Радченко Яна ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЖурналістика та реклама: вектори взаємодії : тези доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 24 березня 2021 р.)
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2021
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок223-227
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська