Соціальна реклама в Україні: формування мотиваційного дискурсу особистості засобами рекламного тексту

Назва частиниСоціальна реклама в Україні: формування мотиваційного дискурсу особистості засобами рекламного тексту
ПосиланняСанакоєва Н. Д., Березенко В. В., Доценко К. О., Кудінов І. О. Соціальна реклама в Україні: формування мотиваційного дискурсу особистості засобами рекламного тексту. В кн.: Медіакультура в контексті міждисциплінарних досліджень: монографія / За загальною редакцією Березенко В. В., Лепський М. . Запоріжжя: Кераміст. 2017 C. 92-110.
Електронне посилання
Автори частини
  • Санакоєва Наталя Дмитрівна; ;
Назва книги (монографії)Медіакультура в контексті міждисциплінарних досліджень: монографія
Автори книги (монографії)
ISBN
Назва видавництваКераміст
Місто видавництваЗапоріжжя
Країна видавництваУкраїна
Рік видання2017
Сторінки92-110
Кількість друкованих аркушів1.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
За загальною редакцієюБерезенко В. В. Лепський М. .