Inclusive Educational Spaces and Social Pedagogical Recognition: Interaction- and Social-Pedagogy-Inspired Analysis of Space Dynamics in Compulsory

Назва статтіInclusive Educational Spaces and Social Pedagogical Recognition: Interaction- and Social-Pedagogy-Inspired Analysis of Space Dynamics in Compulsory
Посилання Basic G. ., Lokareva G. ., Stadnichenko N. . Inclusive Educational Spaces and Social Pedagogical Recognition: Interaction- and Social-Pedagogy-Inspired Analysis of Space Dynamics in Compulsory. Education Sciences . 2021. № 11(11). C. 754. URL: https://doi.org/10.3390/educsci11110754;https://www.scopus.com/results/authorNamesList.uri?st1=Lokareva&st2=Galina&origin=searchauthorlookup.
Електронне посиланняhttps://doi.org/10.3390/educsci11110754;https://www.scopus.com/results/authorNamesList.uri?st1=Lokareva&st2=Galina&origin=searchauthorlookup
Автори
  • Basic Goran ; ;
  • Lokareva Galina ; ;
  • Stadnichenko Nadiya ; ;
Назва журналу (збірника)Education Sciences
Статус журнала (збірника)Закордонний
Рік видання2021
Том
Номер (випуск)11(11)
Номери сторінок754
Кількість друкованих аркушів1.40
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія WOS,