Назва статті | Inclusive Educational Spaces and Social Pedagogical Recognition: Interaction- and Social-Pedagogy-Inspired Analysis of Space Dynamics in Compulsory |
---|---|
Посилання | Basic G. ., Lokareva G. ., Stadnichenko N. . Inclusive Educational Spaces and Social Pedagogical Recognition: Interaction- and Social-Pedagogy-Inspired Analysis of Space Dynamics in Compulsory. Education Sciences . 2021. № 11(11). C. 754. URL: https://doi.org/10.3390/educsci11110754;https://www.scopus.com/results/authorNamesList.uri?st1=Lokareva&st2=Galina&origin=searchauthorlookup. |
Електронне посилання | https://doi.org/10.3390/educsci11110754;https://www.scopus.com/results/authorNamesList.uri?st1=Lokareva&st2=Galina&origin=searchauthorlookup |
Автори |
|
Назва журналу (збірника) | Education Sciences |
Статус журнала (збірника) | Закордонний |
Рік видання | 2021 |
Том | |
Номер (випуск) | 11(11) |
Номери сторінок | 754 |
Кількість друкованих аркушів | 1.40 |
Галузь науки | Соціогуманітарні |
Мова видання | Англійська |
Категорія | Публікація в періодичному виданні Категорія WOS, |