Фірмовий стиль авіакомпанії як елемент рекламної комунікації. Прикладні дослідження формування сучасного соціально-комунікаційного простору України в умовах становлення інформаційного суспільства: монографія

Назва частиниФірмовий стиль авіакомпанії як елемент рекламної комунікації. Прикладні дослідження формування сучасного соціально-комунікаційного простору України в умовах становлення інформаційного суспільства: монографія
ПосиланняДоценко К. О., Кот І. Фірмовий стиль авіакомпанії як елемент рекламної комунікації. Прикладні дослідження формування сучасного соціально-комунікаційного простору України в умовах становлення інформаційного суспільства: монографія. Запоріжжя: ЗНУ. 2021 URL: немає.
Електронне посиланнянемає
Автори частини
  • Доценко Катерина Олексіївна; Dotsenko Kateryna ;
  • ; Кот Інна ;
Назва книги (монографії)
Автори книги (монографії)
ISBN
Назва видавництваЗНУ
Місто видавництваЗапоріжжя
Країна видавництваУкраїна
Рік видання2021
Сторінки
Кількість друкованих аркушів1.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
За загальною редакцією