СТАНДАРТИ ЯКОСТІ У СФЕРІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЯК ОРІЄНТИР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МІЖНАРОДНОГО ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ

Назва публікаціїСТАНДАРТИ ЯКОСТІ У СФЕРІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЯК ОРІЄНТИР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МІЖНАРОДНОГО ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ
ПосиланняЧуєва І. О. СТАНДАРТИ ЯКОСТІ У СФЕРІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЯК ОРІЄНТИР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МІЖНАРОДНОГО ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ. НАУКА, ОСВІТА, ТЕХНОЛОГІЇ, ІННОВАЦІЇ: СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ Полтава: ЦФЕНД, 2021. C. 19-21. URL: file:///C:/Users/Inna/Desktop/%D0%94%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%202021/%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%20%D0%9D%D0%90%20%D0%A1%D0%90%D0%99%D0%A2%20%D0%BA%D0%BE%D0.
Електронне посиланняfile:///C:/Users/Inna/Desktop/%D0%94%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%202021/%D0%97%D0%91%D0%86%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A%20%D0%9D%D0%90%20%D0%A1%D0%90%D0%99%D0%A2%20%D0%BA%D0%BE%D0
Автори
  • Чуєва Інна Олександрівна; Chuieva Inna ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїНАУКА, ОСВІТА, ТЕХНОЛОГІЇ, ІННОВАЦІЇ: СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2021
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок19-21
Кількість друкованих аркушів3
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняУкраїнська