Теорія проведення маркетингових досліджень : методичні рекомендації до практичних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг».

Назва публікаціїТеорія проведення маркетингових досліджень : методичні рекомендації до практичних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг».
ПосиланняТеорія проведення маркетингових досліджень : методичні рекомендації до практичних занять для здобувачів ступеня вищої освіти бакалавра спеціальності «Маркетинг» освітньо-професійної програми «Маркетинг». За загальною редакцією Калюжна Ю. В., Терент'єва Н. В. Запоріжжя: ЗНУ, 2021. 55 с.
Вид публікаціїМетодичні рекомендації
Електронне посиланняне має
Автори
ISBN
Назва видавництваЗНУ
Місто видавництваЗапоріжжя
Країна видавництваУкраїна
Рік видання2021
Кількість сторінок55
Кількість друкованих аркушів1
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
За загальною редакцієюКалюжна Ю. В. Терент'єва Н. В.