Соціальна реклама в Україні: формування мотиваційного дискурсу особистості засобами рекламного тексту.

Назва частиниСоціальна реклама в Україні: формування мотиваційного дискурсу особистості засобами рекламного тексту.
ПосиланняБерезенко В. В., Доценко К. О., Іванець Т. О., Кудінов І. О., Санакоєва Н. Д. Соціальна реклама в Україні: формування мотиваційного дискурсу особистості засобами рекламного тексту. В кн.: Медіакультура в контексті міждисциплінарних досліджень: монографія / За загальною редакцією Березенко В. В., Лепський М. А. Запоріжжя: Кераміст. 2017 C. С. 92-110, С. 264-27.
Електронне посилання
Автори частини
Назва книги (монографії)Медіакультура в контексті міждисциплінарних досліджень: монографія
Автори книги (монографії)
ISBN
Назва видавництваКераміст
Місто видавництваЗапоріжжя
Країна видавництваУкраїна
Рік видання2017
СторінкиС. 92-110, С. 264-27
Кількість друкованих аркушів1.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
За загальною редакцієюБерезенко В. В. Лепський М. А.