Бренд-комунікативні технології позиціонування сучасних українських супермаркетів: створення позитивного іміджу й просування на ринку.

Назва частиниБренд-комунікативні технології позиціонування сучасних українських супермаркетів: створення позитивного іміджу й просування на ринку.
ПосиланняДоценко К. О., Крупеня А. А. Бренд-комунікативні технології позиціонування сучасних українських супермаркетів: створення позитивного іміджу й просування на ринку. В кн.: Прикладні соціально-комунікаційні технології: теорія та практика : моног-рафія / За загальною редакцією Манакін В. М., Семенець О. О. Запоріжжя: ЗНУ. 2016 C. С.163-196.
Електронне посилання
Автори частини
  • Доценко Катерина Олексіївна; Dotsenko Kateryna ;
  • Крупеня Анастасія А; ;
Назва книги (монографії)Прикладні соціально-комунікаційні технології: теорія та практика : моног-рафія
Автори книги (монографії)
ISBN
Назва видавництваЗНУ
Місто видавництваЗапоріжжя
Країна видавництваУкраїна
Рік видання2016
СторінкиС.163-196
Кількість друкованих аркушів1.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
За загальною редакцієюМанакін В. М. Семенець О. О.