Формування мотивацій-ного дискурсу особисто-сті засобами соціальної реклами.

Назва статтіФормування мотивацій-ного дискурсу особисто-сті засобами соціальної реклами.
ПосиланняБерезенко В. В., Доценко К. О., Іванець Т. О., Кудінов І. О., Санакоєва Н. Д. Формування мотивацій-ного дискурсу особисто-сті засобами соціальної реклами. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. . 2017. № № 4.. C. С. 216-223.
Електронне посилання
Автори
  • Санакоєва Наталя Дмитрівна; ;
  • Березенко Віта Віталіївна; Berezenko Vita ;
  • Іванець Тетяна Олександрівна; Ivanets Tatyana ;
  • Доценко Катерина Олексіївна; Dotsenko Kateryna ;
  • Кудінов Ігор Олексійович; Kudinov Igor ;
Назва журналу (збірника)Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2017
Том
Номер (випуск)№ 4.
Номери сторінок С. 216-223
Кількість друкованих аркушів0.90
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,