Телевізійний імідж ведучого як складова його майстерності

Назва статтіТелевізійний імідж ведучого як складова його майстерності
ПосиланняКостюк В. В., Захарс (Рогова) Т. А. Телевізійний імідж ведучого як складова його майстерності. Держава та регіони. Серія «Соціальні комунікації». 2010. № 1. C. 76-79.
Електронне посилання
Автори
  • Костюк Віктор Володимирович; Kostiuk Viktor ;
  • Захарс (Рогова) Тетяна Арнольдівна; ;
Назва журналу (збірника)Держава та регіони. Серія «Соціальні комунікації»
Статус журнала (збірника)
Рік видання2010
Том
Номер (випуск)1
Номери сторінок76-79
Кількість друкованих аркушів0.40
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,