ОСОБИСТИЙ БРЕНД В ІНСТАГРАМІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОЇ РЕКЛАМИ

Назва публікаціїОСОБИСТИЙ БРЕНД В ІНСТАГРАМІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОЇ РЕКЛАМИ
ПосиланняМалтиз В. В., Безнос Я. . ОСОБИСТИЙ БРЕНД В ІНСТАГРАМІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОЇ РЕКЛАМИ. Збірник праць XІV Міжнародної науково-практичної конференції «Управління соціально-економічним розвитком регіонів та держави» Запоріжжя: ЗНУ, 2020. C. 224-225.
Електронне посилання
Автори
  • Малтиз Вікторія Віталіївна; Maltuz Viktorija ;
  • Безнос Яна ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник праць XІV Міжнародної науково-практичної конференції «Управління соціально-економічним розвитком регіонів та держави»
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок224-225
Кількість друкованих аркушів0.12
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська