ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАЛУЧЕННЯ І УТРИМАННЯ ПОТЕНЦІЙНИХ КЛІЄНТІВ

Назва публікаціїЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАЛУЧЕННЯ І УТРИМАННЯ ПОТЕНЦІЙНИХ КЛІЄНТІВ
ПосиланняМалтиз В. В., Алхімова Т. ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАЛУЧЕННЯ І УТРИМАННЯ ПОТЕНЦІЙНИХ КЛІЄНТІВ. Збірник праць XІV Міжнародної науково-практичної конференції «Управління соціально-економічним розвитком регіонів та держави» Запоріжжя: ЗНУ, 2020. C. 222-224.
Електронне посилання
Автори
  • Малтиз Вікторія Віталіївна; Maltuz Viktorija ;
  • ; Алхімова Т ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник праць XІV Міжнародної науково-практичної конференції «Управління соціально-економічним розвитком регіонів та держави»
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2020
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок222-224
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська