Характеристика стратегій і тактик в англійськомовному рекламному дискурсі

Назва публікаціїХарактеристика стратегій і тактик в англійськомовному рекламному дискурсі
ПосиланняХарактеристика стратегій і тактик в англійськомовному рекламному дискурсі. Міжкультурна комунікація і перекладознавство: точки дотику та перспективи розвитку. І Міжнародна науково-практична інтернет-конференція (м. ПереяславХмельницький, 15 березня 2018 року) Державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Переяслав Хмельницький: Міжкультурна комунікація і перекладознавство:, 2018. C. 26-28. URL: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list_works&hl=uk&user=EdQf3CMAAAAJ.
Електронне посиланняhttps://scholar.google.com.ua/citations?view_op=list_works&hl=uk&user=EdQf3CMAAAAJ
Автори
Повна назва збірника матеріалів конференціїМіжкультурна комунікація і перекладознавство: точки дотику та перспективи розвитку. І Міжнародна науково-практична інтернет-конференція (м. ПереяславХмельницький, 15 березня 2018 року) Державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2018
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок26-28
Кількість друкованих аркушів0.10
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська