Стилістичне використання лексико-семантичних інновацій у сучасному англомовному рекламному дискурсі

Назва статтіСтилістичне використання лексико-семантичних інновацій у сучасному англомовному рекламному дискурсі
ПосиланняСтилістичне використання лексико-семантичних інновацій у сучасному англомовному рекламному дискурсі. Науковий вісник херсонського державного університету. Серія: Перекладознавство та міжкультурна комунікація.. 2018. № 4. C. 50-55.
Електронне посилання
Автори
Назва журналу (збірника)Науковий вісник херсонського державного університету. Серія: Перекладознавство та міжкультурна комунікація.
Статус журнала (збірника)
Рік видання2018
Том
Номер (випуск)4
Номери сторінок50-55
Кількість друкованих аркушів0.25
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,