МОВЛЕННЄВА РЕАЛІЗАЦІЯ ВПЛИВУ НА АДРЕСАТА В АНГЛІЙСЬКОМОВНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ

Назва статтіМОВЛЕННЄВА РЕАЛІЗАЦІЯ ВПЛИВУ НА АДРЕСАТА В АНГЛІЙСЬКОМОВНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ
ПосиланняМОВЛЕННЄВА РЕАЛІЗАЦІЯ ВПЛИВУ НА АДРЕСАТА В АНГЛІЙСЬКОМОВНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ. Науковий вісник міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія. 2019. № Випуск 39. C. 56-59.
Електронне посилання
Автори
Назва журналу (збірника)Науковий вісник міжнародного гуманітарного університету. Серія: Філологія
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2019
Том
Номер (випуск)Випуск 39
Номери сторінок56-59
Кількість друкованих аркушів0.25
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,