Мовленнєва реалізація стратегії інформативного впливу на адресата в англійськомовному рекламному дискурсі

Назва статтіМовленнєва реалізація стратегії інформативного впливу на адресата в англійськомовному рекламному дискурсі
ПосиланняМовленнєва реалізація стратегії інформативного впливу на адресата в англійськомовному рекламному дискурсі. Науковий журнал «Молодий вчений». 2019. № № 6 (70). C. 364-388.
Електронне посилання
Автори
Назва журналу (збірника)Науковий журнал «Молодий вчений»
Статус журнала (збірника)
Рік видання2019
Том
Номер (випуск)№ 6 (70)
Номери сторінок364-388
Кількість друкованих аркушів0.25
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні