Графічні паравербальні засоби у сучасному англомовному рекламному дискурсі

Назва статтіГрафічні паравербальні засоби у сучасному англомовному рекламному дискурсі
ПосиланняГрафічні паравербальні засоби у сучасному англомовному рекламному дискурсі. Одеський лінгвістичний вісник. 2016. № 8. C. 44-46.
Електронне посилання
Автори
Назва журналу (збірника)Одеський лінгвістичний вісник
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2016
Том
Номер (випуск)8
Номери сторінок44-46
Кількість друкованих аркушів0.25
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,