Механізми творення оказіоналізмів у сучасних англомовних рекламних текстах

Назва статтіМеханізми творення оказіоналізмів у сучасних англомовних рекламних текстах
ПосиланняМеханізми творення оказіоналізмів у сучасних англомовних рекламних текстах. Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Філологічні науки. 2016. № 1. C. 63-66.
Електронне посилання
Автори
Назва журналу (збірника)Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Філологічні науки
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2016
Том
Номер (випуск)1
Номери сторінок63-66
Кількість друкованих аркушів0.25
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія ---,