Трансформація фразеологічних одиниць у дискурсі англомовної реклами

Назва статтіТрансформація фразеологічних одиниць у дискурсі англомовної реклами
ПосиланняТрансформація фразеологічних одиниць у дискурсі англомовної реклами. Науковий вісник. Серія : Філологічні науки (мовознавство). 2016. № Вип. 6 (331). C. 121-126.
Електронне посилання
Автори
Назва журналу (збірника)Науковий вісник. Серія : Філологічні науки (мовознавство)
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2016
Том
Номер (випуск)Вип. 6 (331)
Номери сторінок121-126
Кількість друкованих аркушів0.25
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняРосійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,