Концептуальна метафора у сучасному рекламному дискурсі США

Назва статтіКонцептуальна метафора у сучасному рекламному дискурсі США
ПосиланняКонцептуальна метафора у сучасному рекламному дискурсі США. Наукові записки Національного університету Острозька академія. Серія: Філологічна. 2015. № 58. C. 107-109.
Електронне посилання
Автори
Назва журналу (збірника)Наукові записки Національного університету Острозька академія. Серія: Філологічна
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2015
Том
Номер (випуск)58
Номери сторінок107-109
Кількість друкованих аркушів0.25
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,