Toggle navigation
СИНАП ЗНУ
Головна
Довідка
Реєстрація
Вхід
Головна
Публікації
До характеристики слогана як основного компоненту англомовного рекламного дискурсу
До характеристики слогана як основного компоненту англомовного рекламного дискурсу
Назва статті
До характеристики слогана як основного компоненту англомовного рекламного дискурсу
Посилання
До характеристики слогана як основного компоненту англомовного рекламного дискурсу.
Нова філологія
. 2011. № 45. C. 80-83.
Електронне посилання
Автори
Назва журналу (збірника)
Нова філологія
Статус журнала (збірника)
Вітчизняний фаховий
Рік видання
2011
Том
Номер (випуск)
45
Номери сторінок
80-83
Кількість друкованих аркушів
0.25
Галузь науки
Соціогуманітарні
Мова видання
Українська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,