Застосування інтернет- маркетингу підприємствами міжнародного бізнесу

Назва публікаціїЗастосування інтернет- маркетингу підприємствами міжнародного бізнесу
ПосиланняОлійник О. М., Гаркуша О. В. Застосування інтернет- маркетингу підприємствами міжнародного бізнесу. Підприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент: Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції Запоріжжя: ЗНУ, 2020. Т. 2 C. 96-98. URL: https://drive.google.com/file/d/1TdVQ9JyYhWavittnKmytnmkdYyg0BM83/view.
Електронне посиланняhttps://drive.google.com/file/d/1TdVQ9JyYhWavittnKmytnmkdYyg0BM83/view
Автори
  • Олійник Олександр Миколайович; Oliynyk Oleksandr ;
  • Гаркуша О В; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїПідприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент: Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2020
Том2
Номер (випуск)
Номери сторінок96-98
Кількість друкованих аркушів2
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська