Роль внутрішнього маркетингу у діяльності підприємства

Назва публікаціїРоль внутрішнього маркетингу у діяльності підприємства
ПосиланняТимошик В. Ю., Лабенська Ю. Д. Роль внутрішнього маркетингу у діяльності підприємства. Збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 23 грудня 2019 р.): «Актуальні питання економіки, фінансів, гобліку та права в Україні та світі» Полтава: ЦФЕНД, 2019. Т. 5 C. 59-61.
Електронне посилання
Автори
  • Тимошик Валерія Юріївна; Tymoshyk Valeriia ;
  • Лабенська Юлія ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 23 грудня 2019 р.): «Актуальні питання економіки, фінансів, гобліку та права в Україні та світі»
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2019
Том5
Номер (випуск)
Номери сторінок59-61
Кількість друкованих аркушів0.13
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська