Етичні засади реклами в контексті медіакультури

Назва публікаціїЕтичні засади реклами в контексті медіакультури
ПосиланняБаранецька А. Д. Етичні засади реклами в контексті медіакультури. Соціальні комунікації: теорія і практика сучасної науки : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції Київ: Таврійський національний університет імені В., 2018. C. С. 44-48.
Електронне посилання
Автори
  • Баранецька Анна Дмитрівна; Baranetska Anna ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїСоціальні комунікації: теорія і практика сучасної науки : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2018
Том
Номер (випуск)
Номери сторінокС. 44-48
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська