Клієнтський сервіс в торгівлі як запорука розвитку електронної комерції.

Назва публікаціїКлієнтський сервіс в торгівлі як запорука розвитку електронної комерції.
ПосиланняДробишева О. О., Соколова А. С. Клієнтський сервіс в торгівлі як запорука розвитку електронної комерції. Вплив цифрової освіти на розвиток людського капіталу. Запоріжжя: ЗНУ Інженерний інститут., 2019. C. 10-13.
Електронне посилання
Автори
  • Дробишева Олена Олегівна; Drobysheva Olena ;
  • Соколова А. С.; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїВплив цифрової освіти на розвиток людського капіталу.
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2019
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок10-13
Кількість друкованих аркушів0.17
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська