Функціональні характеристики реклами в концепції інтегрованих маркетингових комунікацій

Назва публікаціїФункціональні характеристики реклами в концепції інтегрованих маркетингових комунікацій
ПосиланняБаранецька А. . Функціональні характеристики реклами в концепції інтегрованих маркетингових комунікацій. Соціальні комунікації: фундаментальні парадигми розвитку : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (4-5 жовтня 2019) Київ: Таврійський національний університет імені В., 2019. C. С. 47-51.. URL: -.
Електронне посилання-
Автори
  • Баранецька Анна ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїСоціальні комунікації: фундаментальні парадигми розвитку : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (4-5 жовтня 2019)
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2019
Том
Номер (випуск)
Номери сторінокС. 47-51.
Кількість друкованих аркушів0.20
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська