Вплив бренду на фοрмування спοживчοгο попиту

Назва публікаціїВплив бренду на фοрмування спοживчοгο попиту
ПосиланняЧереп О. Г., Бабіч Н. Вплив бренду на фοрмування спοживчοгο попиту. Збірник матеріалів XIV Міжнародної науково-практичної конференції «Виклики та перспективи розвитку нової економіки на світовому, державному та регіональному рівнях» Запоріжжя: ЗНУ, 2019. C. 346- 347.
Електронне посилання
Автори
  • Череп Олександр Григорович; Cherep Oleksandr ;
  • ; Бабіч Н. ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник матеріалів XIV Міжнародної науково-практичної конференції «Виклики та перспективи розвитку нової економіки на світовому, державному та регіональному рівнях»
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2019
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок346- 347
Кількість друкованих аркушів0.10
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська