Стратегії позиціонування бренду

Назва публікаціїСтратегії позиціонування бренду
ПосиланняЧереп О. Г., Часовенко Д. Стратегії позиціонування бренду. Збірник матеріалів XIV Міжнародної науково-практичної конференції «Виклики та перспективи розвитку нової економіки на світовому, державному та регіональному рівнях». Запоріжжя: ЗНУ, 2019. C. 386- 387.
Електронне посилання
Автори
  • Череп Олександр Григорович; Cherep Oleksandr ;
  • ; Часовенко Д. ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник матеріалів XIV Міжнародної науково-практичної конференції «Виклики та перспективи розвитку нової економіки на світовому, державному та регіональному рівнях».
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2019
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок386- 387
Кількість друкованих аркушів0.10
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська