Гіпнотично орієнтовані підходи у сучасному рекламному дискурсі

Назва статтіГіпнотично орієнтовані підходи у сучасному рекламному дискурсі
ПосиланняСанакоєва Н. Д., Закарлюка М. П. Гіпнотично орієнтовані підходи у сучасному рекламному дискурсі. Молодий вчений. 2018. № 2. C. 349-354. URL: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2018/2/82.pdf.
Електронне посиланняhttp://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2018/2/82.pdf
Автори
  • Санакоєва Наталя Дмитрівна; ;
  • Закарлюка Марина Петрівна; ;
Назва журналу (збірника)Молодий вчений
Статус журнала (збірника)Вітчизняний нефаховий
Рік видання2018
Том
Номер (випуск)2
Номери сторінок349-354
Кількість друкованих аркушів0.50
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія ---,