Комунікаційні стратегії успішних спецпроєктів нативної реклами

Назва статтіКомунікаційні стратегії успішних спецпроєктів нативної реклами
ПосиланняКовпак В. А., Троценко Н. О. Комунікаційні стратегії успішних спецпроєктів нативної реклами. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. 2019. № № 4 (40). C. 113-122. URL: http://www.zhu.edu.ua/journal_cpu/index.php/der_sc/article/download/554/514.
Електронне посиланняhttp://www.zhu.edu.ua/journal_cpu/index.php/der_sc/article/download/554/514
Автори
  • Ковпак Вікторія Анатоліївна; Kovpak Viktoriia ;
  • Троценко Наталія Олександрівна; ;
Назва журналу (збірника)Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2019
Том
Номер (випуск)№ 4 (40)
Номери сторінок113-122
Кількість друкованих аркушів18.60
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія FAHOVYI, Б,