Ефективний маркетинг через розвиток творчого потенціалу співробітників.

Назва публікаціїЕфективний маркетинг через розвиток творчого потенціалу співробітників.
ПосиланняБехтер Л. А., Худякова К. Ефективний маркетинг через розвиток творчого потенціалу співробітників. Збірник матеріалів XІІI Міжнародної науково-практичної конференції «Управління соціально-економічним розвитком регіонів та держави» / [за ред. А.В. Череп]. Запоріжжя: ЗНУ, 2019. C. 404.
Електронне посилання
Автори
  • Бехтер Л А; ;
  • ; Худякова К ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник матеріалів XІІI Міжнародної науково-практичної конференції «Управління соціально-економічним розвитком регіонів та держави» / [за ред. А.В. Череп].
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2019
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок404
Кількість друкованих аркушів404
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняУкраїнська