Маркетингова стратегія підприємства. Комплексний підхід

Назва публікаціїМаркетингова стратегія підприємства. Комплексний підхід
ПосиланняМалтиз В. В., Ярмош А. . Маркетингова стратегія підприємства. Комплексний підхід. Збірник наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених «Молода наука-2019» : у 5 т. Запоріжжя: ЗНУ, 2019. Т. 1 C. 245-247. URL: -.
Електронне посилання-
Автори
  • Малтиз Вікторія Віталіївна; Maltuz Viktorija ;
  • Ярмош А ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених «Молода наука-2019» : у 5 т.
Рівень конференціїУніверситетська
Рік публікації2019
Том1
Номер (випуск)
Номери сторінок245-247
Кількість друкованих аркушів0.13
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська