Нейромаркетинг як інноваційний інструмент у маркетингу

Назва публікаціїНейромаркетинг як інноваційний інструмент у маркетингу
ПосиланняМалтиз В. В., Буркальова О. А. Нейромаркетинг як інноваційний інструмент у маркетингу. Збірник наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених «Молода наука-2019» : у 5 т Запоріжжя: ЗНУ, 2019. Т. 1 C. 79-80. URL: http://sites.znu.edu.ua/stud-sci-soc//2019/MN2019/tom_1.pdf.
Електронне посиланняhttp://sites.znu.edu.ua/stud-sci-soc//2019/MN2019/tom_1.pdf
Автори
  • Буркальова Орина Андріївна; ;
  • Малтиз Вікторія Віталіївна; Maltuz Viktorija ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених «Молода наука-2019» : у 5 т
Рівень конференціїУніверситетська
Рік публікації2019
Том1
Номер (випуск)
Номери сторінок79-80
Кількість друкованих аркушів0.08
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська