Використання маркетингових технологій підприємствами малого бізнесу для забезпечення конкурентоспроможності

Назва публікаціїВикористання маркетингових технологій підприємствами малого бізнесу для забезпечення конкурентоспроможності
ПосиланняМалтиз В. В., Синьоока Д. В. Використання маркетингових технологій підприємствами малого бізнесу для забезпечення конкурентоспроможності. Збірник матеріалів XІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Управління соціально-економічним розвитком регіонів та держави» / [за ред. А.В. Череп]. Запоріжжя: ЗНУ, 2019. C. -.
Електронне посилання
Автори
  • Синьоока Дар’я Віталіївна; ;
  • Малтиз Вікторія Віталіївна; Maltuz Viktorija ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник матеріалів XІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Управління соціально-економічним розвитком регіонів та держави» / [за ред. А.В. Череп].
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2019
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок-
Кількість друкованих аркушів0.08
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська