Ебіент-маркетинг як альтернатива традиційним методам просування

Назва публікаціїЕбіент-маркетинг як альтернатива традиційним методам просування
ПосиланняМалтиз В. В., Кузнецова А. В. Ебіент-маркетинг як альтернатива традиційним методам просування. Збірник матеріалів XІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Управління соціально-економічним розвитком регіонів та держави» / [за ред. А.В. Череп]. Запоріжжя: ЗНУ, 2019. C. -.
Електронне посилання
Автори
  • Кузнецова Ангеліна Володимирівна; ;
  • Малтиз Вікторія Віталіївна; Maltuz Viktorija ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник матеріалів XІІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Управління соціально-економічним розвитком регіонів та держави» / [за ред. А.В. Череп].
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2019
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок-
Кількість друкованих аркушів0.08
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська