Цифровий маркетинг як інструмент маркетингової політики

Назва публікаціїЦифровий маркетинг як інструмент маркетингової політики
ПосиланняІванов М. М., Рубан А. А. Цифровий маркетинг як інструмент маркетингової політики. Збірник матеріалів XІІI Міжнародної науково-практичної конференції «Управління соціально-економічним розвитком регіонів та держави Запорожье: ЗНУ, 2019. C. 368-369.
Електронне посилання
Автори
  • Іванов Микола Миколайович; Ivanov Mykola ;
  • Рубан А. А.; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник матеріалів XІІI Міжнародної науково-практичної конференції «Управління соціально-економічним розвитком регіонів та держави
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2019
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок368-369
Кількість друкованих аркушів0.10
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняУкраїнська