Вірусний маркетинг: сутність, завдання та види

Назва публікаціїВірусний маркетинг: сутність, завдання та види
ПосиланняІванов М. М., Момот І. Д. Вірусний маркетинг: сутність, завдання та види. Збірник матеріалів XІІI Міжнародної науково-практичної конференції «Управління соціально-економічним розвитком регіонів та держави» Запорожье: ЗНУ, 2019. C. 364-365.
Електронне посилання
Автори
  • Іванов Микола Миколайович; Ivanov Mykola ;
  • Момот І. Д.; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник матеріалів XІІI Міжнародної науково-практичної конференції «Управління соціально-економічним розвитком регіонів та держави»
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2019
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок364-365
Кількість друкованих аркушів0.10
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняУкраїнська