METHODICAL APPROACHES TO EVALUATION OF EFFICIENCY OF MANAGEMENT OF MARKETING ACTIVITIES OF MACHINE-BUILDING ENTERPRISES IN MODERN ECONOMIC CONDITIONS

Назва статтіMETHODICAL APPROACHES TO EVALUATION OF EFFICIENCY OF MANAGEMENT OF MARKETING ACTIVITIES OF MACHINE-BUILDING ENTERPRISES IN MODERN ECONOMIC CONDITIONS
ПосиланняТерет'єва Н. В., Гельман В. М. METHODICAL APPROACHES TO EVALUATION OF EFFICIENCY OF MANAGEMENT OF MARKETING ACTIVITIES OF MACHINE-BUILDING ENTERPRISES IN MODERN ECONOMIC CONDITIONS. Bulletin Zaporizhzhianational university: Proceedings Scientific publications. Economic sciences.International journal indexing. 2019. № 3(43). C. 131-137. URL: http://visnykznu.org/issues/2019/2019-econ-3/24.pdf.
Електронне посиланняhttp://visnykznu.org/issues/2019/2019-econ-3/24.pdf
Автори
  • Гельман Валентина Миколаївна; Helman Valentyna ;
  • Терет'єва Наталія Валеріївна; ;
Назва журналу (збірника)Bulletin Zaporizhzhianational university: Proceedings Scientific publications. Economic sciences.International journal indexing
Статус журнала (збірника)Вітчизняний фаховий
Рік видання2019
Том
Номер (випуск)3(43)
Номери сторінок131-137
Кількість друкованих аркушів3
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняАнглійська
Категорія
Публікація в періодичному виданні
Категорія Б,