ТРАНСФОРМАЦІЯ ГАЛУЗЕВОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГУ ПІД ВПЛИВОМ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Назва статтіТРАНСФОРМАЦІЯ ГАЛУЗЕВОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГУ ПІД ВПЛИВОМ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
ПосиланняТРАНСФОРМАЦІЯ ГАЛУЗЕВОЇ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГУ ПІД ВПЛИВОМ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. В кн.: Іванов М. М., Корінєв В. Л., Малтиз В. В. СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ / За загальною редакцією Іванов М. М. ЗНУ: ЗНУ. 2019 C. 117-137.
Електронне посилання
Автори статті
Назва книги (монографії)СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
Автори книги (монографії)Іванов М. М. Корінєв В. Л. Малтиз В. В.
ISBN
Назва видавництваЗНУ
Місто видавництваЗНУ
Країна видавництваУкраїна
Рік видання2019
Сторінки117-137
Кількість друкованих аркушів3
Галузь наукиПриродничо-математичні і технічні
Мова виданняУкраїнська
За загальною редакцієюІванов М. М.