Особливості формування стратегії маркетингу промислового підприємства

Назва публікаціїОсобливості формування стратегії маркетингу промислового підприємства
ПосиланняКалюжна Ю. В., Дем’яненко В. . Особливості формування стратегії маркетингу промислового підприємства. Збірник матеріалів XІV Міжнародної науково-практичної конференції «Виклики та перспективи розвитку нової економіки на світовому, державному та регіональному рівнях» / [за ред. А.В. Череп] Запоріжжя: ЗНУ, 2019. C. 359-360.
Електронне посилання
Автори
  • Калюжна Юлія Вікторівна; Kaliuzhna Iuliia ;
  • Дем’яненко Валерій ; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник матеріалів XІV Міжнародної науково-практичної конференції «Виклики та перспективи розвитку нової економіки на світовому, державному та регіональному рівнях» / [за ред. А.В. Череп]
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2019
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок359-360
Кількість друкованих аркушів0.10
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська