«ЗЕЛЕНИЙ МАРКЕТИНГ» ЯК КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА СУЧАСНИХ КОМПАНІЙ

Назва публікації«ЗЕЛЕНИЙ МАРКЕТИНГ» ЯК КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА СУЧАСНИХ КОМПАНІЙ
ПосиланняБуряк А. М., Кайнара Д. О. «ЗЕЛЕНИЙ МАРКЕТИНГ» ЯК КОНКУРЕНТНА ПЕРЕВАГА СУЧАСНИХ КОМПАНІЙ. V Всеукраїнської студентської науоково-практичноїконференції «Сталий розвиток економіки на засадах ресурсоефективності» Запоріжжя: ЗНУ, 2019. C. 92-94.
Електронне посилання
Автори
  • Буряк Анна Миколаївна; ;
  • Кайнара Дмитро Олегович; Kainara Dmytro ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїV Всеукраїнської студентської науоково-практичноїконференції «Сталий розвиток економіки на засадах ресурсоефективності»
Рівень конференціїМіжнародна (вітчизняна)
Рік публікації2019
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок92-94
Кількість друкованих аркушів0.08
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська