Роль психології в маркетинговому ціноутворенні

Назва публікаціїРоль психології в маркетинговому ціноутворенні
ПосиланняТимошик В. Ю., Марунчак А. О. Роль психології в маркетинговому ціноутворенні. Збірник матеріалів V Всеукраїнскої науково-практичної конференції «Сталий розвиток економіки на засадах ресурсоефективності» Запоріжжя: ЗНУ, 2019. C. 130-132.
Електронне посилання
Автори
  • Тимошик Валерія Юріївна; Tymoshyk Valeriia ;
  • Марунчак Альона Олександрівна; ;
Повна назва збірника матеріалів конференціїЗбірник матеріалів V Всеукраїнскої науково-практичної конференції «Сталий розвиток економіки на засадах ресурсоефективності»
Рівень конференціїВсеукраїнська
Рік публікації2019
Том
Номер (випуск)
Номери сторінок130-132
Кількість друкованих аркушів0.13
Галузь наукиСоціогуманітарні
Мова виданняУкраїнська